TACK FÖR ATT DU

HAR VALT ATT

HANDLA AV OSS!


Ibland kan det dock uppstå situationer där något går fel.

Vi vill försäkra dig om att vi är här för att hjälpa dig ifall varorna inte uppfyller dina förväntningar. Om du inte har mottagit varan än, vänligen fyll i kontaktformuläret nedan så att vi kan åtgärda det så snart som möjligt.


För att kunna registrera ditt ärende är det viktigt att fylla i formulären nedan korrekt. Vänligen observera att vi inte tar emot ärenden via e-post eller telefon.


Vi uppskattar verkligen att du valt att handla hos oss och ser fram emot att ge dig en fortsatt positiv köpupplevelse.


SAKNAD LEVERANS

Fyll i formulär nedan:

 
 
 
 
 
 
 

RETURNERA EN VARA


För att vi ska kunna godkänna din retur är det viktigt att varan är helt oanvänd och att alla eventuella tillbehör är med i förpackningen. Vi ber dig också att packa varan ordentligt för att undvika eventuella skador.


Om varan skadas på grund av felaktig förpackning kommer kostnaderna att dras från ditt återbetalningsbelopp. För att göra det enklare för dig erbjuder vi gratis returfrakt om du beställer en ny vara inom 24 timmar från det att du registrerat din retur. Om du inte gör en ny beställning inom denna tidsram tillkommer en returavgift på 79 kr.


För att registrera din retur ber vi dig att klicka på länken nedan. Vi återkommer till dig så snart som möjligt med instruktioner om hur du går vidare med returen.